Innkjøpsveiledning

Fra ithjelp
Revisjon per 27. apr. 2017 kl. 09:16 av Magne Bergland (diskusjon | bidrag) (Tok bort link til "skrivere" som omsdirigerte til FUTURA)

(diff) ← Eldre revisjon | Nåværende revisjon (diff) | Nyere revisjon → (diff)
Hopp til: navigasjon, søk


Informasjon.gif Har du lyst til å gi oss en Tilbakemelding på denne siden?

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.


Innkjøpsveiledningen omfatter datamaskiner, skrivere og annet datautstyr som er testet og kvalitetssikret av IT-avdelingen. For å sikre stabil drift og effektiv brukerstøtte er IT-avdelingen avhengig av at datautstyret er standardisert og at det samspiller med våre systemer (se også serviceerklæring fra IT-avdelingen). Det er derfor viktig at innkjøpsanbefalingene følges når du skal kjøpe data- og teleutstyr!

IT-avdelingens innkjøpsveiledning for:


Universitetet i Bergen har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er ikke anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøpe fra andre leverandører.

Se også:


Anskaffelse av større IT-løsninger

Universitetsdirektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. Les mer

Spørsmål om innkjøp?

Dersom du har spørsmål om innkjøp av data- og teleutstyr kan du registrere det til IT-avdelingen på [1] eller ringe BRITA på telefon (555) 84700.

Se også alle sider om IT-innkjøp