Innkjøpsveiledning: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(LAgt inn link til Telefoniheadset)
(AV utstyr)
Linje 9: Linje 9:
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonær arbeidsstasjon|Stasjonær arbeidsstasjon (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonær arbeidsstasjon|Stasjonær arbeidsstasjon (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning for bærbare PC-er|Bærbare PC-er (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning for bærbare PC-er|Bærbare PC-er (Windows eller Linux)]]
* [[Innkjøpsveiledning for AV-utstyr|AV-utstyr]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonære Mac-maskiner|Stasjonære Mac-maskiner]]
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonære Mac-maskiner|Stasjonære Mac-maskiner]]
* [[Innkjøpsveiledning for bærbare Mac-maskiner|Bærbare Mac-maskiner]]
* [[Innkjøpsveiledning for bærbare Mac-maskiner|Bærbare Mac-maskiner]]
* [[Innkjøpsveiledning for skrivere|Skrivere]]
* [[Innkjøpsveiledning for skrivere|Skrivere]]
* [[Telefoniheadset|Headset til telefon]]
* [[Innkjøpsveiledning for annet IT-utstyr|Annet IT-utstyr]]
* [[Innkjøpsveiledning for annet IT-utstyr|Annet IT-utstyr]]
* [[Telefoniheadset|Headset til telefon]]
 





Sideversjonen fra 4. nov. 2014 kl. 14:05

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.


Innkjøpsveiledningen omfatter datamaskiner, skrivere og annet datautstyr som er testet og kvalitetssikret av IT-avdelingen. For å sikre stabil drift og effektiv brukerstøtte er IT-avdelingen avhengig av at datautstyret er standardisert og at det samspiller med våre systemer (se også serviceerklæring fra IT-avdelingen). Det er derfor viktig at innkjøpsanbefalingene følges når du skal kjøpe data- og teleutstyr!

IT-avdelingens innkjøpsveiledning for:


Universitetet i Bergen har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er ikke anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøpe fra andre leverandører.

Se også:


Anskaffelse av større IT-løsninger

Universitetsdirektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. Les mer

Spørsmål om innkjøp?

Dersom du har spørsmål om innkjøp av data- og teleutstyr kan du registrere det til IT-avdelingen på [1] eller ringe BRITA på telefon (555) 84700.

Se også alle sider om IT-innkjøp