Forskjell mellom versjoner av «Innkjøpsveiledning»

Fra IT-hjelp UiB
Linje 5: Linje 5:
  
 
===[[Innkjøpsveiledning]]===
 
===[[Innkjøpsveiledning]]===
[[Fil:Brukerstøtte-ikon.png|right|Brukerstøtte|link=Brukerstøtte]]<includeonly>
+
[[Fil:Brukerstøtte-ikon.png|right|Brukerstøtte|link=Brukerstøtte]]</includeonly>
<includeonly>
+
</includeonly>
 
* [[Innkjøpsveiledning for PC (2019)|PC (Windows eller Linux)]]
 
* [[Innkjøpsveiledning for PC (2019)|PC (Windows eller Linux)]]
 
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonære Mac-maskiner|Stasjonære Mac-maskiner]]
 
* [[Innkjøpsveiledning for stasjonære Mac-maskiner|Stasjonære Mac-maskiner]]

Revisjonen fra 31. mai 2019 kl. 17:03

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.

Innkjøpsveiledningen omfatter datamaskiner og annet datautstyr som er testet og kvalitetssikret av IT-avdelingen. For å sikre stabil drift og effektiv brukerstøtte er IT-avdelingen avhengig av at datautstyret er standardisert og at det samspiller med våre systemer (se også serviceerklæring fra IT-avdelingen). Det er derfor viktig at innkjøpsveiledningene følges når du skal kjøpe data- og teleutstyr!

IT-avdelingens innkjøpsveiledninger:

Innkjøpsveiledning

Brukerstøtte

</includeonly>

</includeonly>


UiB har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er ikke anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøpe fra andre leverandører.

Se også:

Anskaffelse av større IT-løsninger

Universitetsdirektørens kontor har utarbeidet kjøreregler som skal benyttes av enhetene i planleggingen av nye prosjekter og ved større endringer i eksisterende prosjekter. Les mer

Spørsmål om innkjøp?

Dersom du har spørsmål om innkjøp av data- og teleutstyr kan du registrere det til IT-avdelingen på [1] eller ringe BRITA på telefon (555) 84700.

Se også alle sider om IT-innkjøp