IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Linje 8: Linje 8:


=== Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen ===
=== Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen ===
* Registrer henvendelse: '''[https://hjelp.uib.no UiBhjelp]''' (krever innlogging)
* Finn informasjon eller registrer henvendelse: '''[https://hjelp.uib.no UiBhjelp]''' (krever innlogging)
* Vi er også tilgengelig på chat: '''[https://itchat.uib.no itchat.uib.no]''' (08:30 - 15:00 alle arbeidsdager)
* Chat med oss: '''[https://itchat.uib.no itchat.uib.no]''' (08:30 - 15:00 alle arbeidsdager)
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (08:00 -15:45 alle arbeidsdager). <!--Midlertidig under stengingen av UiB: Utvidet åpningstid kl 08-18.-->
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (08:00 -15:45 alle arbeidsdager). <!--Midlertidig under stengingen av UiB: Utvidet åpningstid kl 08-18.-->
<!--*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)-->
<!--*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)-->

Sideversjonen fra 31. jul. 2020 kl. 05:43

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver). Fra høsten 2019 er BRITA en del av Felles servicesenter.

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen

  • Finn informasjon eller registrer henvendelse: UiBhjelp (krever innlogging)
  • Chat med oss: itchat.uib.no (08:30 - 15:00 alle arbeidsdager)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (08:00 -15:45 alle arbeidsdager).


Se også: