Forskjell mellom versjoner av «IT brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
(La til lenke til brukerstøtte i undervisningsrom)
(Skiftet ut PC-vakt med IT-assistent)
Linje 5: Linje 5:
 
BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.
 
BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.
  
'''Undervisningsrom''': Brukerstøtte håndteres av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|PC-vakter ved fakultetene]]
+
'''Undervisningsrom''': Data/IT-assistanse gis av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|IT-assistenter]] (PC-vakter).
  
  

Revisjonen fra 10. jul. 2013 kl. 09:51

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.

Undervisningsrom: Data/IT-assistanse gis av IT-assistenter (PC-vakter).


Kontakt BRITA

  • Registrer henvendelse: bs.uib.no / Issue-tracker (krever innlogging)
  • Telefon internt på UiB: 84700
  • Telefon fra utenfor UiB: (+47) 55 58 47 00
  • Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
    • Besøksadresse: Nygårdsgaten 5, 4. etasje


Åpningstid: 0800-1545 alle arbeidsdager


Se også:

Brukerstøtte i undervisningsrom

Brukerstøtte for studenter