IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
(17 mellomliggende versjoner av 4 brukere er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
[[Fil:Eksempel.jpg|300px|right]]
[[Fil:Eksempel.jpg|300px|right]]


'''BRITA''' er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser.
'''BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen''' og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver). Fra høsten 2019 er BRITA en del av [https://www.uib.no/tjenesteutvikling/126142/felles-servicesenter Felles servicesenter].
 
BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.


'''IT brukerstøtte i undervisningsrom''' gis av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|IT-assistenter]].
'''IT brukerstøtte i undervisningsrom''' gis av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|IT-assistenter]].
Linje 9: Linje 7:
'''Brukerstøttepunkter for studenter''' finnes på universitetsområdet. [[Brukerstøtte for studenter|Les mer om plassering og åpningstider.]]
'''Brukerstøttepunkter for studenter''' finnes på universitetsområdet. [[Brukerstøtte for studenter|Les mer om plassering og åpningstider.]]


=== Kontakt BRITA ===
=== Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen ===
* Chat med oss på [https://britachat.app.uib.no/ britachat.app.uib.no] (kl 9-15 alle arbeidsdager)
* Finn informasjon eller registrer henvendelse: '''[https://hjelp.uib.no UiBhjelp]''' (krever innlogging)
* Registrer henvendelse: [https://bs.uib.no ''' Issue-tracker'''] (krever innlogging)
* Chat med oss: '''[https://itchat.uib.no itchat.uib.no]''' (08:00 - 15:30 alle arbeidsdager)
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (08:00 -15:45 alle arbeidsdager). <!--Midlertidig under stengingen av UiB: Utvidet åpningstid kl 08-18.-->
*Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
<!--*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)-->
**Besøksadresse: '''Nygårdsgaten 5, 4. etasje''', åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager
<!--**Besøksadresse: '''Felles servicesenter, Nygårdsgaten 5, 2. etasje''', åpningstid: 8:00 - 15:45 alle arbeidsdager-->




Linje 21: Linje 19:
* [[Brukerstøtte i undervisningsrom]]
* [[Brukerstøtte i undervisningsrom]]
* [[Brukerstøtte for studenter]]
* [[Brukerstøtte for studenter]]
* [https://sebra.uib.no/sebra/Password/chg_pwd Endre passord eller utløpt/glemt passord?]


[[en:Support for employees]]
[[en:Support for employees]]




[[Kategori:Tjenester fra IT-avdelingen]]
[[Kategori:Tjenester fra IT-avdelingen]]

Sideversjonen fra 28. okt. 2020 kl. 09:06

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver). Fra høsten 2019 er BRITA en del av Felles servicesenter.

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen

  • Finn informasjon eller registrer henvendelse: UiBhjelp (krever innlogging)
  • Chat med oss: itchat.uib.no (08:00 - 15:30 alle arbeidsdager)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (08:00 -15:45 alle arbeidsdager).


Se også: