IKT for studenter: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(lite relevant)
(Redaksjon er sentralisert)
Linje 1: Linje 1:
[[en:Support for students]]
[[en:Support for students]]
{{BRS}}
 
__NOTOC__
__NOTOC__



Sideversjonen fra 9. mar. 2017 kl. 09:53




Liggende-figur-l.png

Lurer du på hvilke IT-tjenester UiB tilbyr studenter?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Finn svaret på: it.uib.no

Spør en IT-assistent: it.uib.no/IT-assistent

Meld inn en sak: bs.uib.no


Are you wondering which IT services UiB offer students?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Find the answer yourself: it.uib.no/en

Ask PC assistants: it.uib.no/en/PC-assistants

Report an issue: bs.uib.no



Mazemap-plakat.png Mprint-plakat.png


Office365-plakat.jpg

E-post

UiB bruker e-post og nettsider i kommunikasjonen med studentene. Mye viktig informasjon vil kun bli sendt ut via meldingstjenesten på Mi side eller som e-post.

Universitetet krever at du skaffer deg en brukerkonto med tilhørende e-postadresse ved UiB.

Husk å lese e-posten din regelmessig!

Som student finner du her lenker til informasjon om de viktigste IKT-tjenestene for studenter ved Universitetet i Bergen. Vi anbefaler at du bruker søkefeltet til venstre på siden for å finne mer informasjon, eller går inn på hovedsiden til IT-hjelp og klikker deg videre derfra.


PC-stuer og brukerstøtte


Informasjon og selvhjelp


Egen datamaskin


Regler