Brukerstøtte for studenter: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Linje 49: Linje 49:
-->
-->


==IT-assistentene kan hjelpe deg med==
==Du kan få hjelp med...==


*Spørsmål som gjelder bruk av IT i studiene
*Spørsmål som gjelder bruk av IT i studiene
Linje 63: Linje 63:
*Tilsyn med skrivere (fylle på papir og toner)
*Tilsyn med skrivere (fylle på papir og toner)


*Videreformidle IT-problemer som IT-assistentene ikke kan løse selv
*Hvis vi får andre spørsmål om ting vi ikke kan svare på, kan vi formidle spørsmålet videre til riktig instans.


<!--
==IT-assistentene kan ''ikke'' hjelpe deg med==
==IT-assistentene kan ''ikke'' hjelpe deg med==


Linje 70: Linje 71:


*Studieveiledning eller andre spørsmål som ikke har med IT å gjøre - men de vet kanskje hvem du kan spørre
*Studieveiledning eller andre spørsmål som ikke har med IT å gjøre - men de vet kanskje hvem du kan spørre
 
-->
[[en:IT-assistants]]
[[en:IT-assistants]]

Sideversjonen fra 23. mar. 2020 kl. 07:42

Ikon hjelp COLOURBOX38156936.jpg

IT-problemer eller spørsmål? Kontakt IT brukerstøtte slik:

  • Registrer henvendelse: UiBhjelp
  • Chat med oss: itchat.uib.no (kl 9-15 alle arbeidsdager)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 alle arbeidsdager)


  • Hjelp til selvhjelp håper vi i størst mulig grad å kunne gi via sidene på IT-hjelp.
  • De viktigste IT-tjenestene for studenter finner du mer om på IKT for studenter.


Du kan få hjelp med...

  • Spørsmål som gjelder bruk av IT i studiene
  • Problemer som gjelder PC-stuer, studentskrivere og andre IT-tjenester for studenter
  • Bruk av PC-er på PC-stuer, datalaber, kursrom (som er driftet av IT-avdelingen)
  • Tilsyn med skrivere (fylle på papir og toner)
  • Hvis vi får andre spørsmål om ting vi ikke kan svare på, kan vi formidle spørsmålet videre til riktig instans.