Forskjell mellom versjoner av «Brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
m
Linje 24: Linje 24:
 
Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via selvhjelpstjenester og informasjon på vev.
 
Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via selvhjelpstjenester og informasjon på vev.
  
Likevel vil man av og til trenge hjelp. Alle med brukerkonto kan [https://bs.uib.no registrere et problem/spørsmål]. Ansatte kan ringe BRITA på (555) 84700. Studenter kan kontakte [http://studentportal.uib.no/index.php?mode=show_page&link_id=770&toplink_id=571 PC-vakter].
+
Likevel vil man av og til trenge hjelp.  
 +
*Alle med brukerkonto kan [https://bs.uib.no registrere et problem/spørsmål].
 +
*Ansatte kan ringe BRITA på (555) 84700.  
 +
*Studenter kan kontakte [http://studentportal.uib.no/index.php?mode=show_page&link_id=770&toplink_id=571 PC-vakter].
  
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]
 
[[Kategori:Oversiktssider]]
 
[[Kategori:Oversiktssider]]

Revisjonen fra 19. feb. 2010 kl. 08:16


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.

IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.

Hurtiglenker


Kontakt brukerstøtte

Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via selvhjelpstjenester og informasjon på vev.

Likevel vil man av og til trenge hjelp.