Brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Redaksjon er sentralisert)
Ingen redigeringsforklaring
Linje 30: Linje 30:
Har du et IT-problem eller -spørsmål du trenger hjelp med, kan du ta kontakt med brukerstøtte.
Har du et IT-problem eller -spørsmål du trenger hjelp med, kan du ta kontakt med brukerstøtte.


*Alle med [[Brukerkonto/tilgang til IT-tjenestene|brukerkonto på UiB]] kan [https://bs.uib.no registrere et problem eller spørsmål].
*Alle med [[Brukerkonto/tilgang til IT-tjenestene|brukerkonto på UiB]] kan [https://hjelp.uib.no registrere et problem eller spørsmål].
*Ansatte kan ringe BRITA på (555) 84700.
*Ansatte kan ringe BRITA på (555) 84700.
*Studenter kan kontakte [[Brukerstøtte for studenter#Her_finner_du_IT-assistentene|IT-assistenter]].
*Studenter kan kontakte [[Brukerstøtte for studenter#Her_finner_du_IT-assistentene|IT-assistenter]].

Sideversjonen fra 15. nov. 2019 kl. 12:15

IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.

Hjelp til selvhjelp

Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via ithjelp.uib.no.

Se egne sider om brukerstøtte for


.. eller du kan lete under


Kontakt brukerstøtte

Har du et IT-problem eller -spørsmål du trenger hjelp med, kan du ta kontakt med brukerstøtte.