Brukerstøtte for studenter: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Linje 11: Linje 11:
* '''De viktigste IT-tjenestene''' for studenter finner du mer om på [[IKT for studenter]].
* '''De viktigste IT-tjenestene''' for studenter finner du mer om på [[IKT for studenter]].


<!--
==Her finner du IT brukerstøtte==
==Her finner du IT brukerstøtte==


Linje 46: Linje 47:


[[Image:UiBkart.jpg|850px]]
[[Image:UiBkart.jpg|850px]]
-->


==IT-assistentene kan hjelpe deg med==
==IT-assistentene kan hjelpe deg med==

Sideversjonen fra 23. mar. 2020 kl. 07:41

Ikon hjelp COLOURBOX38156936.jpg

IT-problemer eller spørsmål? Kontakt IT brukerstøtte slik:

  • Registrer henvendelse: UiBhjelp
  • Chat med oss: itchat.uib.no (kl 9-15 alle arbeidsdager)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 alle arbeidsdager)


  • Hjelp til selvhjelp håper vi i størst mulig grad å kunne gi via sidene på IT-hjelp.
  • De viktigste IT-tjenestene for studenter finner du mer om på IKT for studenter.


IT-assistentene kan hjelpe deg med

  • Spørsmål som gjelder bruk av IT i studiene
  • Problemer som gjelder PC-stuer, studentskrivere og andre IT-tjenester for studenter
  • Bruk av PC-er på PC-stuer, datalaber, kursrom (som er driftet av IT-avdelingen)
  • Tilsyn med skrivere (fylle på papir og toner)
  • Videreformidle IT-problemer som IT-assistentene ikke kan løse selv

IT-assistentene kan ikke hjelpe deg med

  • Privat IT-utstyr (når det ikke gjelder UiBs IT-tjenester)
  • Studieveiledning eller andre spørsmål som ikke har med IT å gjøre - men de vet kanskje hvem du kan spørre