Forskjell mellom versjoner av «Brukarkonto for tilsette»

Fra IT-hjelp UiB
Linje 11: Linje 11:
 
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|tryggleikskopiering]].
 
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|tryggleikskopiering]].
 
* [[Utskrift, kopiering og skanning|Utskriftstenester]].
 
* [[Utskrift, kopiering og skanning|Utskriftstenester]].
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC  [[ADSL]] eller [[Trådløst datanett|trådlaust]]).
+
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC  ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett|trådlaust]]).
 
* Moglegheit til å [[Egne vevsider for studenter og ansatte|legge ut eigne vevsider]].
 
* Moglegheit til å [[Egne vevsider for studenter og ansatte|legge ut eigne vevsider]].
  

Revisjonen fra 17. feb. 2010 kl. 11:34

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.


Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB