Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
m (fixet wikilenker)
m (lenke-fix..)
Linje 9: Linje 9:
* [[Internett]] og [[Intranett|intranet]].
* [[Internett]] og [[Intranett|intranet]].
* Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke [[e-post]] i nettlesaren din.
* Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke [[e-post]] i nettlesaren din.
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og Backup|tryggleikskopiering]].
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|tryggleikskopiering]].
* [[Utskrift, kopiering og skanning|Utskriftstenester]].
* [[Utskrift, kopiering og skanning|Utskriftstenester]].
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC ([[Oppringt]], [[ADSL]] eller [[Trådløst datanett|trådlaust]]).
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC ([[Oppringt]], [[ADSL]] eller [[Trådløst datanett|trådlaust]]).

Sideversjonen fra 21. jan. 2010 kl. 12:51

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.


Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB