Forskjell mellom versjoner av «BluStar agent»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
m
Linje 3: Linje 3:
 
Blustar agent er et program som kjøres på din PC og kobler deg til Solidus køordningssystemet.
 
Blustar agent er et program som kjøres på din PC og kobler deg til Solidus køordningssystemet.
  
[[Fil:Headset.jpg|400px]]
+
[[Fil:blustar.png]]
  
 
[[Medium:Innforing i Blustar.pdf|Du kan lese mer om Blustar-programmet i denne veiledningen]]
 
[[Medium:Innforing i Blustar.pdf|Du kan lese mer om Blustar-programmet i denne veiledningen]]
  
Tidligere ble det brukt et tilsvarende program som het Desktop Manager. [[Medium:Desktopmanager.pdf|Brukerveiledning for dette programmet finner du her]]
 
  
 
== Solidus eCare ==
 
== Solidus eCare ==
  
Solidus eCare er en programvareløsning for å køe og organisere innkomne telefonsamtaler. Når en bruker ringer et (felles) telefonnummer som håndteres av Solidus, vil systemet holde orden på køen, og sette samtalen over til en ledig saksbehandler.
+
Solidus eCare er et callcenter-system for å organisere innkommende telefonsamtaler. Når man ringer et telefonnummer som håndteres av Solidus vil systemet sende innringer gjennom et forhåndsdefinert sett av regler (f eks menyvalg, talemeldinger osv) og deretter over til en saksbehandler eller i kø dersom ingen er ledige i øyeblikket.
  
  
 
Se også:
 
Se også:
  
* [[Solidus - Hvordan spille inn meldinger i riktig format]]
+
* [[Solidus - Hvordan spille inn talemeldinger i riktig format]]
 +
* [[Solidus - legge inn egne talemeldinger]]
  
 
[[Kategori:Telefoni]]
 
[[Kategori:Telefoni]]

Revisjonen fra 5. nov. 2013 kl. 15:10

Hva er Blustar agent?

Blustar agent er et program som kjøres på din PC og kobler deg til Solidus køordningssystemet.

Blustar.png

Du kan lese mer om Blustar-programmet i denne veiledningen


Solidus eCare

Solidus eCare er et callcenter-system for å organisere innkommende telefonsamtaler. Når man ringer et telefonnummer som håndteres av Solidus vil systemet sende innringer gjennom et forhåndsdefinert sett av regler (f eks menyvalg, talemeldinger osv) og deretter over til en saksbehandler eller i kø dersom ingen er ledige i øyeblikket.


Se også: