|
|
Linje 1: |
Linje 1: |
| Her ligg informasjon til forelesarar om bruk av auditorium og andre undervisningsrom.
| | Ansatte ved UiB har adgang til å benytte [http://www.ordnett.no www.ordnett.no]. Bruk kan enten skje via: |
|
| |
|
| == Bestilling av auditorium og undervisningsrom ==
| | Browser oppslag: [http://www.ordnett.no www.ordnett.no] |
| | Integrert i Office 2003. Veiledning for installasjon finner du [http://www.ordnett.no/Hjelp.html her] |
|
| |
|
| Bestilling av auditorium/undervisningsrom skjer via kontaktpersonar på fakultet/institutt/avdeling (Studiekonsulent eller Infosenter).
| | Tilgang er basert på IP-sjekk og krever ingen bruker autentisering. Det fungerer også med VPN-oppkobling. |
|
| |
|
| '''Viktig:''' Eksterne forelesarar som ikkje har uib-konto (tilsett eller student) og skal nytta PC som er i undervisningsommet må få ein kurskonto. Dei som organiserer undervisninga må sørge for at forelesarar får kurskonto. Lokalt brukarstøttepersonell (PC-vakter) kan ikkje lage slik konto.
| | {{BRA}} |
|
| |
|
| Det er viktig at områdeansvarlege på fakultetet får beskjed i god tid om kva programvare/operativsystem som skal nyttast i undervisninga. Dette gjeld både i PC-stover og auditorier.
| | [[Kategori:Kontorstøtteprogramvare]] |
| | |
| == Programvare ==
| |
| | |
| * Dersom ein skal nytte programvare i eit semesterkurs som '' ikkje'' var nytta i føregåande semester ber vi om at forelesar sender ei liste over programvaren til dei områdeansvarlege ved kvart fakultet før semesterstart. Det same gjeld dersom ein ynskjer nye versjonar og oppdateringar.
| |
| | |
| * Om ein skal bruke programvare som '' ikkje'' er installert så må det seiast ifrå minst ''' 2 veker''' på førehand slik at programvaren kan klargjerast for distribusjon til dei aktuelle maskinene.
| |
| | |
| * Hugs at ein alltid skal ha testa oppsett på maskiner eit par dagar i førevegen før kursstart. All programvare skal testast av ein kyndig person innanfor spesifikke program. Full brukaroppleving av eventuelle kurskonto, tilsettkonto eller studentkonto bør testast.
| |
| | |
| Om punkta over ikkje er følgt er ein ikkje garantert å få "på staden hjelp" om ein står fast midt i eit kurs.
| |
| | |
| == Kurskonto ==
| |
| | |
| Kurskontoar skal brukast av eksterne ( personar som '' ikkje'' har tilsett- eller studentkonto) som treng tilgang til pc i auditorium/undervisningsrom eller pc-salar. Kontoen kan også brukast til å autentisera seg i det trådlause nettet. Les meir om kurskontoar og andre [[Tilgang til IT-tjenester for gjester|IT-tjenester for gjestar]].
| |
| | |
| == PC-vakter ==
| |
| | |
| I nærleiken av PC-stover/Auditorium ved kvart fakultet sit det PC-vakter. Oppgåvene til PC-vaktene er:
| |
| * Lokal brukarstøtte i auditorium og undervisningsrom.
| |
| * Hjelpe studentane med bruk av dataanlegget.
| |
| * Skal '' ikkje'' hjelpe studentane med fagspesifikke problem og oppgåveløysing.
| |
| * Kan ''ikkje'' lage kurskontoar.
| |
| Ein oversikt over PC-vakter og opningstider finn du i [http://studentportal.uib.no/index.php?mode=show_page&link_id=770&toplink_id=571 studentportalen]'.
| |
| | |
| == Digitalisering av undervisningsmateriale i eldre format ==
| |
| | |
| Dias lysbilete og video-kassettar i alle format som vert brukt i undervisninga kan digitaliserast og overførast til CD/DVD/PC for enkel framvising med PC og projektor. IT-avdelinga vil anbefale dette, både sidan gamalt undervisningsutstyr er sårbart, og fordi digitalisering er ein måte å ivareta og forlenge levealderen til det aktuelle materialet. Det finst fleire bedrifter som tilbyr denne tenesta. Den nærmaste er [http://www.asvobergen.no/index2.html ASVO Bergen AS] i Industrihuset på Møhlenpris.
| |
| | |
| == Utskriftsvenleg undervisningsmateriale ==
| |
| | |
| For presentasjonar som studentane skal skrive ut tilrår vi:
| |
| * Bruk ikkje'' mørke farger'' og '' bakgrunnar''.
| |
| * Bruk tekst på kvit bakgrunn.
| |
| * Pass på at filstorleiken på bilete og grafikk ikkje er svært stor.
| |
| | |
| == Demonstrasjon av utstyr i undervisningsrom ==
| |
| | |
| PC-vaktene kan gi ei innføring i bruk av utstyret i undervisningsrom i forkant av bruken. Ta kontakt med PC-vakt på fakultetet for å avtale tidspunkt. Bruk telefonnumra i oversikten "Auditorier og undervisningsrom".'
| |
| '
| |
| | |
| == Kontakt oss ==
| |
| | |
| Dersom du har problem eller lurer på noko om bruk av auditorium/undervisningsrom kan du kontakte oss på telefon ''' 55588587'''. Konkrete problem skal meldast inn i Issue-tracker på [http://bs.uib.no/ http://bs.uib.no] .
| |
| | |
| Kvart fakultet har områdeansvarlege som fungerer som 2.linje støtte, og som har ansvar for brukarstøtten i undervisningsromma. Ta kontakt på telefon for informasjon om undervisningsrom som ikke er knytta til fakultet.
| |
| | |
| Områdeansvarlege for dei ulike fakulteta er:
| |
| | |
| * Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet : Bente Hellan [mailto:Bente.Hellan@it.uib.no Bente.Hellan@it.uib.no]
| |
| * Det samfunnsvitenskapelige Fakultet: Frode Lillestøl [mailto:Frode.Lillestol@it.uib.no Frode.Lillestol@it.uib.no]
| |
| * Det psykologiske Fakultet: Frode Lillestøl [mailto:Frode.Lillestol@it.uib.no Frode.Lillestol@it.uib.no]
| |
| * Det humanistiske fakultet: Jon Ingar Eikhaug [mailto:Jon.Eikhaug@it.uib.no Jon.Eikhaug@it.uib.no]
| |
| * Det juridiske fakultet: Jon Ingar Eikhaug [mailto:Jon.Eikhaug@it.uib.no Jon.Eikhaug@it.uib.no]
| |
| * Det medisinsk-odontologiske fakultet: Arild Fredriksen [mailto:Arild.Fredriksen@it.uib.no Arild.Fredriksen@it.uib.no]
| |
| | |
| [[Kategori:Undervisningsrom]] | |