Adobe Acrobat Pro og IT brukerstøtte: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
mIngen redigeringsforklaring
 
 
Linje 1: Linje 1:
Programmet brukes hovedsaklig til å lage pdf-dokumenter. Du kan lese mer om programmet på [http://www.adobe.com/no/products/acrobat/  adobe sine sider].  
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.


BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.


== Produsent ==
=== Kontakt BRITA: ===
[http://www.adobe.com/no/  Adobe]
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller henvendelse til BRITA] (krever innlogging) - Issue tracker.
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
*Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''


BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


==Leverandør==
[http://www.inmeta.com/  Inmeta Licensing]




==Bestilling==
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]
Bestilling gjøres fra Inmeta via  BaswarePM. Klikk [[Inmeta_Licensing|her]] for bestillingsrutiner


{{BRA}}
{{BRA}}


[[Kategori:Kontorstøtteprogramvare]]
[[Kategori:Brukerstøtte]]
[[Kategori:Windowsprogramvare]]
[[Kategori:Macprogramvare]]

Sideversjonen fra 10. mar. 2010 kl. 08:48

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg