Informasjon om undervisningsrom og Oversikt sentrale regler og retningslinjer m.m.: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
 
Ingen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
Her ligg informasjon til forelesarar om bruk av auditorium og andre undervisningsrom.
{{Autoritativ informasjon}}


== Bestilling av auditorium og undervisningsrom ==
===Sentrale reglementer o.l.===


Bestilling av auditorium/undervisningsrom skjer via kontaktpersonar på fakultet/institutt/avdeling (Studiekonsulent eller Infosenter).


'''Viktig:''' Eksterne forelesarar som ikkje har uib-konto (tilsett eller student) og skal nytta PC som er i undervisningsommet må få ein kurskonto (sjå under). Dei som organiserer undervisninga må sørge for at forelesarar får kurskonto. Lokalt brukarstøttepersonell (PC-vakter) kan ikkje lage slik konto.


Det er viktig at områdeansvarlege på fakultetet får beskjed i god tid om kva programvare/operativsystem som skal nyttast i undervisninga. Dette gjeld både i PC-stover og auditorier.
* [http://regler.uib.no/regelsamling/show.do?id=255 IKT-reglement for UiB]
**  [http://webber.uib.no/sec/regulations.htm English translation of the ICT regulations] (provided for convenience only)
* [http://regler.uib.no/regelsamling/show.do?id=254 Overordnet IKT-sikkerhetspolicy ved UiB]


==  Programvare ==


* '''''''''''' Dersom ein skal nytte programvare i eit semesterkurs som '' ikkje'' var nytta i føregåande semester ber me om at forelesar sender ei liste over programvaren til dei områdeansvarlege ved kvart fakultet før semesterstart. Det same gjeld dersom  ein ynskjer nye versjonar og oppdateringar.
----


* Om ein skal bruke programvare som '' ikkje'' er installert  så må det seiast ifrå minst ''' 2 veker''' på førehand slik at programvaren kan klargjerast for distribusjon til dei aktuelle maskinene.


* Hugs at ein alltid skal ha testa oppsett på maskiner eit par dagar i førevegen før kursstart. All programvare skal testast av ein kyndig person innanfor spesifikke program. Full brukaroppleving av eventuelle kurskonto, tilsettkonto eller studentkonto bør testast.
===Serviceerklæring fra IT-avdelingen===


Om punkta over ikkje er følgt er ein ikkje garantert å få "på staden hjelp" om ein står fast midt i eit kurs.


==  Kurskonto ==
* [[Serviceeerklæring fra IT-avdelingen]]
: Relaterte dokumenter:
# [[Beskrivelse av tjenesten installasjon og drift av klientmaskin]]
## Hovedfunksjoner
## Krav til maskinvare
## Driftsklasser av Windows klientmaskiner
## Driftsklasser av Linux klientmaskiner
## Beskrivelse av tjenesten installasjon av programvare på klientmaskin
# [[Beskrivelse av tjenesten personlig brukerkonto]]
# [[Beskrivelse av tjenesten lagring på personlig hjemmeområde med sikkerhetskopiering]]


Kurskontoar skal brukast av eksterne ( personar som '' ikkje'' har tilsett- eller studentkonto)  som treng tilgang til pc i auditorium/undervisningsrom eller pc-salar. Kontoen kan også brukast til å autentisera seg i det trådlause nettet. IT-avdelinga krev at ein gjev informasjon om kvar av dei eksterne brukarane som skal nytte dataanlegget eller kople seg til det trådlause UiB nettet. Kontoen kan maksimum 30 dagar og vil vere tilgjengeleg straks den er generert via prosedyren under. ''' Alle tilsette''' ved UiB kan lage kurskontoar ved å nytte følgjande prosedyre:


* Opne SEBRA ([http://sebra.uib.no/  http://sebra.uib.no])
* Vel "Min Konto > Ansatt"
* Logg inn med dine brukardata
* På menyen til venstre, vel "Jeg søker tilgang > kurskonto"
* Du kan no lage kurskontoar for kursdeltakarar (maks 30 dagar)


Kurskontoar vert laga i student-domenet. Sjå også [http://www.uib.no/persok/Sebra/Opprette_kurskonto.htm  http://www.uib.no/persok/Sebra/Opprette_kurskonto.htm]. Dersom dei skal nyttast på maskiner med GNU/Linux må ein senda epost til '' sebra@it.uib.no'' med liste over dei brukerid/kontoar som skal bruke linux-klient.
----


== PC-vakter ==
===Retningslinjer fra IT-avdelingen===


I nærleiken av PC-stover/Auditorium ved kvart fakultet sit det PC-vakter. Oppgåvene til PC-vaktene er:
* Lokal brukarstøtte i auditorium og undervisningsrom.
* Hjelpe studentane med bruk av dataanlegget.
* Skal '' ikkje'' hjelpe studentane med fagspesifikke problem og oppgåveløysing.
* Kan ''ikkje'' lage kurskontoar.
Ein oversikt over PC-vakter og opningstider finn du i [http://studentportal.uib.no/index.php?mode=show_page&link_id=571&toplink_id=571  studentportalen]' ' under  I KT''''''''''''.
''''''''''''


==  Digitalisering av undervisningsmateriale i eldre format ==
* [[Arbeids- og ansvarsdeling for skrivere]]
* [[Distribusjon av Mac OS X Snow Leopard]]
* [[IT-avdelingens planer for Windows 7]]
* [[IT-avdelingens planer for ny versjon av Microsoft Office (etter Office 2003]]


Dias lysbilete og video-kassettar i alle format som vert brukt i undervisninga kan digitaliserast og overførast til CD/DVD/PC for enkel framvising med PC og  projektor. IT-avdelinga vil anbefale dette, både sidan gamalt undervisningsutstyr er sårbart, og fordi digitalisering er ein måte å ivareta og forlenge levealderen til det aktuelle materialet. Det finst fleire bedrifter som tilbyr denne tenesta. Den nærmaste er [http://www.asvobergen.no/index2.html  ASVO Bergen AS] i Industrihuset på Møhlenpris.


==  Utskriftsvenleg undervisningsmateriale ==
----


For presentasjonar som studentane skal skrive ut tilrår vi:
* Bruk ikkje'' mørke farger'' og '' bakgrunnar''.
* Bruk tekst på kvit bakgrunn.
* Pass på at filstorleiken på bilete og grafikk ikkje er svært store.'
'


== Demonstrasjon av utstyr i undervisningsrom ==
===Andre regler og retningslinjer===


PC-vaktene kan gi ei innføring i bruk av utstyret i undervisningsrom i forkant av bruken. Ta kontakt med PC-vakt på fakultetet for å avtale tidspunkt.  Bruk telefonnumra i oversikten  "Auditorier og undervisningsrom".'
'


==  Kontakt oss ==
* [http://webber.uib.no/it/regler/epost.htm Regler for bruk av e-post i saksbehandling ved UiB]
* [http://webber.uib.no/it/it-portal/UiB/regler_it-anskaffelser_og_endringsprosjekter.pdf Kjøreregler ved anskaffelse av IT-løsninger og gjennomføring av endringsprosjekter]


' ' PC-vaktene fungerer som 1.linje støtte i auditorium og undervisningsrom. Kvart fakultet har i tillegg områdeansvarlege som fungerer som 2.linje støtte, og som har ansvar for brukarstøtte i undervisningsromma. Ei oversikt over desse finn du under. I tillegg har vi ein vakttelefon som roterer mellom dei områdeansvarlege, med telefonnummer ''' 55588587'''. Dersom du har problem eller lurer på noko om bruk av auditorium/undervisningsrom kan du kontakte oss. Konkrete problem skal meldast inn i Issuetrackeren på [http://bs.uib.no/  http://bs.uib.no] .


Liste over områdeansvarlege:
----


* Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet : Bente Hellan [mailto:Bente.Hellan@it.uib.no  Bente.Hellan@it.uib.no]
[[Kategori:Regler, rutiner og retningslinjer]]
* Det samfunnsvitenskapelige Fakultet: Frode Lillestøl [mailto:Frode.Lillestol@it.uib.no  Frode.Lillestol@it.uib.no]
* Det psykologiske Fakultet: Frode Lillestøl [mailto:Frode.Lillestol@it.uib.no  Frode.Lillestol@it.uib.no]
* Det humanistiske fakultet:  Jon Ingar Eikhaug [mailto:Jon.Eikhaug@it.uib.no  Jon.Eikhaug@it.uib.no]
* Det juridiske fakultet:  Jon Ingar Eikhaug [mailto:Jon.Eikhaug@it.uib.no  Jon.Eikhaug@it.uib.no]
* Det medisinsk-odontologiske fakultet:  Arild Fredriksen  [mailto:Arild.Fredriksen@it.uib.no  Arild.Fredriksen@it.uib.no]

Sideversjonen fra 9. feb. 2010 kl. 16:39