Sandkassen og IT brukerstøtte: Forskjell mellom sider

Fra ithjelp
(Forskjell mellom sider)
 
m (Låste Brukerstøtte for ansatte ([edit=sysop] (ubestemt) [move=sysop] (ubestemt)))
 
Linje 1: Linje 1:
[[en:Sandbox]]
{{Autoritativ informasjon}}
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.


== SANDKASSEN ==
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.


=== Kontakt BRITA: ===
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging) - Issue tracker.
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
*Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''


Gjør hva du vil her!
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


dette funker....


testlinje


= overskrift 1 =
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]


== overskrift 2 ==
[[Kategori:Brukerstøtte]]
 
=== overskrift 3 ===
 
tester..
 
 
link: http://it.uib.no
 
 
{{feil|Denne siden skal jo ikke bruke malen for feil.. ;-) }}
 
[[Kategori:Test ithjelp]]

Sideversjonen fra 1. mar. 2010 kl. 12:55

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg