Diskusjon:Hovedside old og Brukerkonto og tilganger: Forskjell mellom sider

Fra ithjelp
(Forskjell mellom sider)
m (laga boks..)
 
mIngen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
== Nokre tankar om hovudsida og venstremenyen ==
{{Autoritativ informasjon}}


Om Aktuelt og Driftsmeldingar kjem nederst på hovudsida, påverkar dei ikkje dei andre felta, og kan gå lenger denover på sida. Men då bør ikkje det over gå så langt ned at Aktuelt og Driftsmeldingar ikkje viser.  
Alle studenter og ansatte ved UiB skal ha en brukerkonto. Denne gir tilgang til blant annet tjenester som e-post, lagring, utskrift, hjemmesider, tilgang til Internet fra UiB eller hjemmefra.


Vi kan også ha anna enn tenester i hovudfeltet.
[SEBRA] er UiB sitt sentrale brukeradministrasjonssystem, der man søker om og oppretter konto, bytter passord, søker om ekstra tilganger osv. Hver enhet (ansvarssted) ved UiB har sin(e) godkjenner(e) i SEBRA som godkjenner oppretting av konto for ansatte og "andre" (gjester o.l.)


Det folk fleste er ute etter er å få løyst eit problem eller oppgåve, evt få svar på eit spørsmål. Det bør vi ta omsyn til på førstesida.
For å få opprette brukerkonto ved UiB, må en akseptere [https://regler.uib.no/regelsamling/show.do?id=255 universitetet sitt IKT-reglement].


Mange som besøker sidene våre er nye der, og mange er der sjeldan. Ein del er også gjester. Det bør vi tenke på i forhold til å finne det desse målgruppene treng.
* [[For studenter]]


Vi må også ta omsyn til at brukarar (inkl. tilsette ved ITA og andre IT-folk) vil kunne legge annan IT-informasjon enn dei tenestene ITA har ansvar for.
* [[For ansatte]]


Vi bør ha litt generell info om at dette er ein wiki, med lenker til meir info som hjelp og retningslinjer.
* [[For gjester]]


Vi kan også ha ei linje (breiddt felt) øverst med korte lenker liknande som på it.uib.no idag.
[[Kategori:Autentiserings og katalogtjenester]]
 
Det kan vere lurt å sortere alfabetisk (både i menyar og hovudfelt), men det kan også vere lurt å samle lenker tematisk eller etter andre relasjonar, eller det som er mest brukt øverst og/eller til venstre.
 
Kva bør vere i venstremenyen og kva bør vere i hovudfeltet?  Kva vi puttar på hovudsida bør vere gjennomtenkt i forhold til kva vi puttar i menyen. Det som ligg i venstremenyen vil vere tilgjengeleg på alle sider (med norke unntak for det under "Verktøy". Det vil alltid vere lenke til hovudsida i venstremenyen.
 
Venstremenyen er delvis fast, men ein del kan vi styre.
 
Aktuelle lenker på hovudsida kan vere bla.:
 
Alle tjenester - Brukarstøtte - Brukartilgang - Bruksanvisningar - IT-sikkerhet - Nettverk -
Ofte stilte spørsmål - Programvare - Telefoni - Regler og policy - Skjema - Utskrift, kopiering og skanning
 
Vi må prioritere kva som er viktigast å ha lett tilgjengeleg. Det kan vere bla. det som er mest brukt, viktig å informere om, viktig å finne raskt, lett å finne for nye brukarar.

Sideversjonen fra 24. jan. 2010 kl. 17:00

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.


Alle studenter og ansatte ved UiB skal ha en brukerkonto. Denne gir tilgang til blant annet tjenester som e-post, lagring, utskrift, hjemmesider, tilgang til Internet fra UiB eller hjemmefra.

[SEBRA] er UiB sitt sentrale brukeradministrasjonssystem, der man søker om og oppretter konto, bytter passord, søker om ekstra tilganger osv. Hver enhet (ansvarssted) ved UiB har sin(e) godkjenner(e) i SEBRA som godkjenner oppretting av konto for ansatte og "andre" (gjester o.l.)

For å få opprette brukerkonto ved UiB, må en akseptere universitetet sitt IKT-reglement.