Temaserie fra IT-avdelingen og Privat datamaskin: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
Ingen redigeringsforklaring
 
Ingen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
Dette er en side som inneholder utgivelser fra IT-avdelingens temaserie.
{{Trenger gjennomgang}}
{{Mangler kategorisering}}
IT-avdelingen tilbyr ikke telefonsupport på private maskiner, men denne siden inneholder noen guider som viser hvordan man kan knytte seg opp mot noen sentrale UiB-tjenester fra egen maskin. Disse guidene er ment som selvhjelp.


# [[Lagring og backup]]
==Hurtiglenker==
# [[E-post]]


[[Kategori:Aktuelt 2009]]
<onlyinclude>
<includeonly>===[[Privat datamaskin]]===</includeonly>
*[[Jobbe hjemmefra]]
*[[VPN, Virtual private network|VPN]]
*[[ADSL|ADSL bredbånd for ansatte og studenter]]
*[[Bærbar maskin på campus]]
<includeonly>
<div class="lesmer">[[Privat datamaskin|>> Les mer]]</div></includeonly></onlyinclude>
*[[WEB-CACHE ved UiB|Cacheserver (http-proxy)]] gjør det mulig å bruke interne tjenester (feks. UB sine databaser og tidsskrift ) selv om en er lokalisert ''utenfor'' UiB sitt datanett. For å bruke http-proxyen må du ha brukernavn og passord.
*[[Trådløst datanett|Trådløst nettverk]]
*[[Gjestetilgang til trådløsnett|Gjestekonto for tilgang til trådløst datanett]]
*HER KOMMER LENKE TIL KATEGORIEN FOR DENNE SIDEN

Sideversjonen fra 16. feb. 2010 kl. 11:42


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.

Viktig melding.gif Mangler kategorisering Denne siden er ikke kategorisert riktig eller ikke kategorisert i det hele tatt. Du kan hjelpe til ved å legge den til i kategorier.

IT-avdelingen tilbyr ikke telefonsupport på private maskiner, men denne siden inneholder noen guider som viser hvordan man kan knytte seg opp mot noen sentrale UiB-tjenester fra egen maskin. Disse guidene er ment som selvhjelp.

Hurtiglenker