Brukerstøtte for studenter og Mal:Mangler lenker: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
mIngen redigeringsforklaring
 
(bruksanvisning)
 
Linje 1: Linje 1:
Studenter får brukerstøtte fra pc-vaktene og henvender seg til dem via [http://bs.uib.no IssueTracker] eller ved personlig fremmøte. Hvor PC-vaktene sitter er opplyst på [http://studentportal.uib.no/?mode=show_page&link_id=770&toplink_id=571 MiSide]. På alle plakater som henger ved student-skriverne står det hvor nærmeste PC-vakt sitter.
{{Important
|hdr=Mangler lenker
|msg=Denne artikkelen har ikke fått med seg lenker ved flytting. {{#if: {{{url|}}} | Lenker er foreslått hentet fra [{{{url}}}] | Ingen url er oppgitt}}
}}
<includeonly>
[[Kategori:Mangler lenker]]
</includeonly>
<noinclude>
Bruksanvisning:


 
<nowiki><pre>
 
{{Mangler lenker|url=http://url.til.side.med/lenker}}
ithjelp.uib.no og andre vevtjenester håper vi skal kunne gi hjelp til selvhjelp i størst mulig grad.
</pre></nowiki>
 
</noiclude>
 
 
==Dette kan PC-vaktene hjelpe deg med:==
 
*Spørsmål som gjelder bruk av IT i studiene
 
*Alle problemer som gjelder PC-stuer, studentskrivere og UiBs IT-tjenester
 
*Tilkobling av privat PC til trådløst nett og utskrift
 
*Enkel brukerstøtte på MiSide, Webmail, Sebra, og standard programpakker
 
*Støtte til PCer driftet av IT-avdelingen
 
*Løse eller videreformidle problem i [http://bs.uib.no IssueTracker]
 
*Tilsyn med skrivere (fylle på papir og toner)
 
 
 
==Dette kan PC-vaktene '''ikke''' hjelpe deg med:==
 
*Hjelpe til med privat utstyr, ut over tilkobling til UiBs VPN-nett eller bruk av UiBs [[Tjenester fra IT-avdelingen|IT-tjenester]]
 
*Gi studieveiledning og svare på spørsmål som ikke har med IT-tjenestene å gjøre
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Sideversjonen fra 15. mar. 2010 kl. 10:15

Viktig melding.gif Mangler lenker Denne artikkelen har ikke fått med seg lenker ved flytting. Ingen url er oppgitt



Bruksanvisning:

<pre> {{Mangler lenker|url=http://url.til.side.med/lenker}} </pre> </noiclude>