Mobiltelefonmodeller og IT brukerstøtte: Forskjell mellom sider

Fra ithjelp
(Forskjell mellom sider)
mIngen redigeringsforklaring
 
mIngen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
'''Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:'''
{{Autoritativ informasjon}}
* [HTC S740 http://www.htc.com/no/product/s740/overview.html]
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
* [HTC Touch Pro2 http://www.htc.com/no/product/touchpro2/overview.html]
* [HTC Touch Diamond2 http://www.htc.com/no/product/touchdiamond/overview.html]
* [HTC Touch HD2 http://www.htc.com/no/product/hd2/overview.html]
* [iPhone 3Gs 32BG http://www.gsmarena.com/apple_iphone_3gs-2826.php]
Disse telefonene hentes ferdig konfigurert i BRITA. Ved evt. spørsmål angående oppsett på telefon - venligst kontakt BRITA.


En nærmere beskrivelse av disse mobiltelefonmodellene finnes i [https://intranett.uib.no/uPortal/tag.idempotent.render.userLayoutRootNode.target.275.uP?uP_sparam=focusedTabID&focusedTabID=133&uP_sparam=mode&mode=view&uP_root=root&link_id_path=146266&loc_code_path=2210&menu_type=11 IT-avdelingens innkjøpsveiledning i Intranett].
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.


=== Kontakt BRITA: ===
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging) - Issue tracker.
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
*Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''


Andre mobiltelefoner / PDAer kan kjøpes, men kan da ikke forvente å få koble disse til jobb-maskinen for synkronisering av kalender, kontakter osv, eller å få brukerstøtte for konfigurering / bruk av telefonene. Brukerstøtte bør fortrinnsvis gis av forhandler i den grad dette er mulig.
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.
 
 
 
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Sideversjonen fra 19. feb. 2010 kl. 07:07

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg