Innkjøpsveiledning og IT brukerstøtte: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
mIngen redigeringsforklaring
 
mIngen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
{{Mangler lenker|url=http://it.uib.no/?mode=show_page&link_id=1531&toplink_id=1577}}
{{Autoritativ informasjon}}
{{Mangler kategorisering}}
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
[https://intranett.uib.no/uPortal/tag.idempotent.render.userLayoutRootNode.target.275.uP?uP_sparam=focusedTabID&focusedTabID=133&uP_sparam=mode&mode=view&uP_root=root&link_id_path=146259&loc_code_path=2210&menu_type=11 Les IT-avdelingens innkjøpsveiledning på intranett (krever pålogging)]


'''INNKJØPSVEILEDNINGEN SKAL FØLGES !!'''
BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.


Det er  viktig  at du følger innkjøpsveiledningen når du skal kjøpe data- og teleutstyr.
=== Kontakt BRITA: ===
Innkjøpsveiledningen viser til datamaskiner, skrivere og annet datautstyr som er testet og  kvalitetssikret av oss. For å sikre stabil drift og effektiv brukerstøtte er IT-avdelingen avhengige av at datautstyret er standardisert og at det samspiller med våre systemer (se også  [http://wikihost.uib.no/ithjelp/index.php/Serviceeerkl%C3%A6ring_fra_IT-avdelingen serviceerklæring fra IT-avdelingen)]. Det er derfor viktig at innkjøpsanbefalingene følges.
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging) - Issue tracker.
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
*Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''


BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Universitetet i Bergen har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er '''ikke''' anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøp fra andre leverandører. For utfyllende informasjon se  [http://regler.uib.no/regelsamling/show.do retningslinjer for innkjøp av varer og tjenester i Regelsamlingen], samt [Innkjøpsguiden]].
 
 
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Sideversjonen fra 19. feb. 2010 kl. 07:07

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg