|
|
(99 mellomliggende versjoner av 16 brukere er ikke vist) |
Linje 1: |
Linje 1: |
| {{Mangler lenker|url=http://it.uib.no/?mode=show_page&link_id=1531&toplink_id=1577}}
| | [https://hjelp.uib.no/tas/public/ssp/content/detail/service?unid=2f448f0a40a84669b9ea4ca656f8db53 Denne informasjonen finner du nå i UiBhjelp.] |
| {{Mangler kategorisering}}
| |
| [http://it.uib.no/?mode=show_page&link_id=1531&toplink_id=1577 Les IT-avdelingens innkjøpsveiledning på intranet (krever pålogging)]
| |
| Det er viktig at du følger innkjøpsveiledningen når du skal kjøpe data- og teleutstyr.
| |
| Innkjøpsveiledningen viser til datamaskiner, skrivere og annet datautstyr som er testet og kvalitetssikret av oss. For å sikre stabil drift og effektiv brukerstøtte er IT-avdelingen avhengige av at datautstyret er standardisert og at det samspiller med våre systemer (se også [[serviceerklæring fra IT-avdelingen)]]. Det er derfor viktig at innkjøpsanbefalingene følges.
| |
| | |
| Universitetet i Bergen har bindende rammeavtaler for alt kjøp av datautstyr. Det er '''ikke''' anledning til å gå utenom disse avtalene og kjøp fra andre leverandører. For utfyllende informasjon se [[retningslinjer for innkjøp av varer og tjenester i Regelsamlingen]], samt [[ Innkjøpsguiden]].
| |
Siste sideversjon per 3. aug. 2020 kl. 08:31