Service på AV-utstyr: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(Ny side: {{Under utvikling}} Den 24. september 2014 undertegnet UiB en avtale med Atea som omhandler leveranse og service på AV-utstyr. Kontakt info for ATEA: E-post: avuib@atea.no Tlf: 95...)
 
Ingen redigeringsforklaring
Linje 16: Linje 16:
* Prisforespørsler
* Prisforespørsler
* Logistikkhenvendelser
* Logistikkhenvendelser
== SOS Atea feilmeldingssentral ==
03060@atea.no
Tlf: 03060
Merk alle saker med avtalenummer 40025861
*Kvalifisering/1.linje feilsøking/feilretting
*Videreformidling av feilmeldinger
*Oppfølging og tilbakemelding
*Eskalering av feilmeldinger
Atea SOS er bemannet 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Der er egne folk for AV-saker.
[[Kategori:Innkjøp]]

Sideversjonen fra 11. nov. 2014 kl. 07:25

Informasjon.gif Under utvikling! Denne siden er under utvikling og ble sist oppdatert 11.11.2014 av St06047 . Artikkelen kan eksistere på engelsk. Se etter en språklenke i menyen til venstre.

Den 24. september 2014 undertegnet UiB en avtale med Atea som omhandler leveranse og service på AV-utstyr.

Kontakt info for ATEA:

E-post: avuib@atea.no

Tlf: 950 72 460

Her kan en ta kontakt angående:


  • Rådgivning
  • Forespørsler om befaring
  • Prisforespørsler
  • Logistikkhenvendelser


SOS Atea feilmeldingssentral

03060@atea.no

Tlf: 03060

Merk alle saker med avtalenummer 40025861


  • Kvalifisering/1.linje feilsøking/feilretting
  • Videreformidling av feilmeldinger
  • Oppfølging og tilbakemelding
  • Eskalering av feilmeldinger


Atea SOS er bemannet 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Der er egne folk for AV-saker.