OneNote på Windows: Slik oppretter du en ny notatblokk på SharePoint: Forskjell mellom sideversjoner

Fra ithjelp
(For snever)
 
(7 mellomliggende versjoner av en annen bruker er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
Velg FILE
Følg stegene under for å opprette en ny notatblokk på en SharePoint site:
<br>
# Trykk '''File'''.
Velg NEW og så "Other Web Locations" og så velger du Documents riktig sharepoint.
# Velg '''New''' og deretter '''Other Web Locations'''.
# Velg riktig SharePoint site. <br />[[File:opprettdialog.png|600px]]<br /><br />
# Skriv inn det navnet du ønsker at den nye notatblokken skal ha og trykk så på '''Create'''.<br />[[File:lagredialog.png|600px]]<br />


[[File:opprettdialog.png|400px]]
'''Gå til [[OneNote mot SharePoint]].'''


Gi navn på notatboken og så Create
[[Kategori:Onenote]]
 
[[Kategori:Windows]]
[[File:lagredialog.png|400px]]

Siste sideversjon per 9. mar. 2017 kl. 11:39

Følg stegene under for å opprette en ny notatblokk på en SharePoint site:

  1. Trykk File.
  2. Velg New og deretter Other Web Locations.
  3. Velg riktig SharePoint site.
    Opprettdialog.png

  4. Skriv inn det navnet du ønsker at den nye notatblokken skal ha og trykk så på Create.
    Lagredialog.png

Gå til OneNote mot SharePoint.