Forskjell mellom versjoner av «Mobiltelefoni»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
Linje 13: Linje 13:
 
Uib  har  leverandøravtale med NetCom.  
 
Uib  har  leverandøravtale med NetCom.  
  
[[Informasjon om overføring fra privat abonement til UiBs bedriftsabonement]]
 
  
 
Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:
 
Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:
Linje 26: Linje 25:
  
 
Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00)
 
Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00)
 +
 +
[[Informasjon om overføring fra privat abonement til UiBs bedriftsabonement]]
  
 
[[Kategori:Mobiltelefon]]
 
[[Kategori:Mobiltelefon]]

Revisjonen fra 19. jan. 2010 kl. 19:50

Mal:TRenger gjennomgang

Innkjøp av mobiltelefon

Oversikt over de mobiltelefonmodellene vi har standardisert på finnes i IT-avdelingens innkjøpsveiledning i Intranett.

Andre mobiltelefoner / PDAer kan kjøpes, men kan da ikke forvente å få koble disse til jobb-maskinen for synkronisering av kalender, kontakter osv, eller å få brukerstøtte for konfigurering / bruk av telefonene. Brukerstøtte bør fortrinnsvis gis av forhandler i den grad dette er mulig.

IT-avdelingen anskaffer mobiltelefonen og registrerer abonnementet.


Leverandør

Uib har leverandøravtale med NetCom.


Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:

  • HTC S740
  • HTC Touch Pro II
  • HTC Touch Diamond2
  • iPhone 3Gs 32BG


Disse telefonene hentes ferdig konfigurert i BRITA. Ved evt. spørsmål angående oppsett på telefon - venligst kontakt BRITA.

Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00)

Informasjon om overføring fra privat abonement til UiBs bedriftsabonement