Mobiltelefoni: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 28: Linje 28:


Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:
Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:
* [HTC S740]
* HTC Touch Pro2
* HTC Touch Diamond2
* HTC Touch HD2
* iPhone 3Gs 32BG
Disse telefonene hentes ferdig konfigurert i BRITA. Ved evt. spørsmål angående oppsett på telefon - venligst kontakt BRITA. 


Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00)
Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00)

Sideversjonen fra 22. jan. 2010 kl. 08:11


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.


Innkjøp av mobiltelefon


[Mobiltelefon i utlandet ]

Oversikt over de mobiltelefonmodellene vi har standardisert på finnes i IT-avdelingens innkjøpsveiledning i Intranett.

Andre mobiltelefoner / PDAer kan kjøpes, men kan da ikke forvente å få koble disse til jobb-maskinen for synkronisering av kalender, kontakter osv, eller å få brukerstøtte for konfigurering / bruk av telefonene. Brukerstøtte bør fortrinnsvis gis av forhandler i den grad dette er mulig.


Bestilling

Skjema for bestilling av ny mobiltelefon med abonnement
Skjema for bestilling av mobiltelefon uten abonnement

IT-avdelingen anskaffer mobiltelefonen og registrerer abonnementet.


Leverandør

Uib har leverandøravtale med NetCom.


Mobiltelefoner med brukerstøtte fra IT-avdelingen:

Se evt også Oppringtjenesten via mobiltelefon (UiBs oppringt nummer er 55 58 40 00)

Informasjon om overføring fra privat abonement til UiBs bedriftsabonement