IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
m (Rettet Issue-tracker)
Linje 4: Linje 4:


=== Kontakt BRITA: ===
=== Kontakt BRITA: ===
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller henvendelse til BRITA] (krever innlogging) - Issue tracker.
*[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller henvendelse til BRITA] (krever innlogging) - Issue-tracker.
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
*Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''
*Telefon fra utenfor UiB: '''55 58 47 00'''


BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.
BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.

Sideversjonen fra 28. sep. 2010 kl. 08:40

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg