IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
mIngen redigeringsforklaring
Linje 7: Linje 7:
'''Brukerstøttepunkter for studenter''' finnes på universitetsområdet. [[Brukerstøtte for studenter|Les mer om plassering og åpningstider.]]
'''Brukerstøttepunkter for studenter''' finnes på universitetsområdet. [[Brukerstøtte for studenter|Les mer om plassering og åpningstider.]]


=== Kontakt BRITA ===
=== Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen ===
* Chat med oss på [https://britachat.app.uib.no/ britachat.app.uib.no] (kl 9-15 alle arbeidsdager)
* Chat med oss på [https://britachat.app.uib.no/ britachat.app.uib.no] (kl 9-15 alle arbeidsdager)
* Registrer henvendelse: [https://bs.uib.no ''' Issue-tracker'''] (krever innlogging)
* Registrer henvendelse: [https://bs.uib.no ''' Issue-tracker'''] (krever innlogging)

Sideversjonen fra 4. jul. 2018 kl. 07:41

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver).

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen

  • Chat med oss på britachat.app.uib.no (kl 9-15 alle arbeidsdager)
  • Registrer henvendelse: Issue-tracker (krever innlogging)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
  • Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
    • Besøksadresse: Nygårdsgaten 5, 4. etasje, åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager


Se også: