Forskjell mellom versjoner av «IT brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
m (Rettet Issue-tracker)
m (La til lenke til engelsk side.)
Linje 15: Linje 15:
  
 
{{BRA}}
 
{{BRA}}
 +
[[en:Support for employees]]
  
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Revisjonen fra 24. nov. 2010 kl. 17:32

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg