Forskjell mellom versjoner av «IT brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
m (Låste Brukerstøtte for ansatte ([edit=sysop] (ubestemt) [move=sysop] (ubestemt)))
m
Linje 1: Linje 1:
{{Autoritativ informasjon}}
 
 
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
 
'''BRITA''' - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
  
Linje 14: Linje 13:
  
 
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]
 
[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]
 +
 +
{{BRA}}
  
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]
 
[[Kategori:Brukerstøtte]]

Revisjonen fra 2. mar. 2010 kl. 15:21

BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom Issue-tracker.

Kontakt BRITA:

BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.


Eksempel.jpg