IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(utvide siden)
(Telefonvakt har igjen vanlig åpningstid frem til kl 15:45)
(39 mellomliggende versjoner av 9 brukere er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen er IT-avdelingens brukerstøttesenter. BRITA er IT-avdelingens kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.
[[Fil:Eksempel.jpg|300px|right]]


BRITA tar i mot melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre driftsoppgaver o.l., enten pr. telefon eller gjennom [[Issue-tracker]].
'''BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen''' og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver). Fra høsten 2019 er BRITA en del av [https://www.uib.no/tjenesteutvikling/126142/felles-servicesenter Felles servicesenter].
[https://bs.uib.no Registrer spørsmål, problem eller bestilling til BRITA] (krever innlogging).
Telefon internt på UiB: '''84700'''
Telefon utenfor UiB: '''55 58 47 00'''


BRITA har åpent i arbeidstiden, kl. 0800-1545 mandag-fredag hele året.
'''IT brukerstøtte i undervisningsrom''' gis av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|IT-assistenter]].


'''Brukerstøttepunkter for studenter''' finnes på universitetsområdet. [[Brukerstøtte for studenter|Les mer om plassering og åpningstider.]]


=== Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen ===
* Registrer henvendelse: '''[https://hjelp.uib.no UiBhjelp]''' (krever innlogging)
* Vi er også tilgengelig på chat: '''[https://itchat.uib.no itchat.uib.no]''' (08:30 - 15:30 alle arbeidsdager)
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (08:00 -15:45 alle arbeidsdager). <!--Midlertidig under stengingen av UiB: Utvidet åpningstid kl 08-18.-->
<!--*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)-->
<!--**Besøksadresse: '''Felles servicesenter, Nygårdsgaten 5, 2. etasje''', åpningstid: 8:00 - 15:45 alle arbeidsdager-->


[[Fil:Eksempel.jpg|200px]]'''Brukerstøtte for ansatte''' ved UiB og Unifob gis av [[BRITA]], IT-avdelingens brukerstøttesenter for ansatte.


[[Kategori:Brukerstøtte]]
'''Se også:'''
 
* [[Brukerstøtte i undervisningsrom]]
* [[Brukerstøtte for studenter]]
* [https://sebra.uib.no/sebra/Password/chg_pwd Endre passord eller utløpt/glemt passord?]
 
[[en:Support for employees]]
 
 
 
 
[[Kategori:Tjenester fra IT-avdelingen]]

Sideversjonen fra 1. apr. 2020 kl. 12:57

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver). Fra høsten 2019 er BRITA en del av Felles servicesenter.

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen

  • Registrer henvendelse: UiBhjelp (krever innlogging)
  • Vi er også tilgengelig på chat: itchat.uib.no (08:30 - 15:30 alle arbeidsdager)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (08:00 -15:45 alle arbeidsdager).


Se også: