Forskjell mellom versjoner av «IT brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
m
Linje 9: Linje 9:
 
=== Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen ===
 
=== Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen ===
 
* Chat med oss på [http://itchat.uib.no/ itchat.uib.no] (kl 9-15 alle arbeidsdager)
 
* Chat med oss på [http://itchat.uib.no/ itchat.uib.no] (kl 9-15 alle arbeidsdager)
* Registrer henvendelse: [https://bs.uib.no ''' Issue-tracker'''] (krever innlogging)
+
* Registrer henvendelse: [https://hjelp.uib.no UiBhjelp] (krever innlogging)
 
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
 
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
 
*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)
 
*Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)

Revisjonen fra 11. nov. 2019 kl. 14:36

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver). Fra høsten 2019 er BRITA en del av Felles servicesenter.

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA - Brukerstøtte ved IT-avdelingen

  • Chat med oss på itchat.uib.no (kl 9-15 alle arbeidsdager)
  • Registrer henvendelse: UiBhjelp (krever innlogging)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
  • Personlig fremmøte for brukerstøtte (avtales gjerne på forhånd)
    • Besøksadresse: Felles servicesenter, Nygårdsgaten 5, 2. etasje, åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager


Se også: