IT brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 1: Linje 1:
[[Fil:Eksempel.jpg|300px|right]]
[[Fil:Eksempel.jpg|300px|right]]


'''BRITA''' er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser.
'''BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen''' og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver).
 
BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.


'''IT brukerstøtte i undervisningsrom''' gis av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|IT-assistenter]].
'''IT brukerstøtte i undervisningsrom''' gis av [[Brukerstøtte i undervisningsrom#Data-/IT-assistanse|IT-assistenter]].

Sideversjonen fra 4. jul. 2018 kl. 07:40

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og felles kontaktpunkt for alle henvendelser (spørsmål, melding om feil, forespørsler om installasjoner mv og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver).

IT brukerstøtte i undervisningsrom gis av IT-assistenter.

Brukerstøttepunkter for studenter finnes på universitetsområdet. Les mer om plassering og åpningstider.

Kontakt BRITA

  • Chat med oss på britachat.app.uib.no (kl 9-15 alle arbeidsdager)
  • Registrer henvendelse: Issue-tracker (krever innlogging)
  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
  • Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
    • Besøksadresse: Nygårdsgaten 5, 4. etasje, åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager


Se også: