Forskjell mellom versjoner av «IT brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
Linje 11: Linje 11:
 
*Registrer henvendelse: [https://bs.uib.no ''' bs.uib.no / Issue-tracker'''] (krever innlogging)
 
*Registrer henvendelse: [https://bs.uib.no ''' bs.uib.no / Issue-tracker'''] (krever innlogging)
  
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 mandag-fredag)
+
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
  
* Chat med oss på [https://britachat.app.uib.no/ britachat.app.uib.no] (kl 9-15 mandag-fredag)
+
* Chat med oss på [https://britachat.app.uib.no/ britachat.app.uib.no] (kl 9-15 alle arbeidsdager)
  
 
*Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
 
*Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
**Besøksadresse: '''Nygårdsgaten 5, 4. etasje''', åpningstid: '''0800-1545 alle arbeidsdager'''
+
**Besøksadresse: '''Nygårdsgaten 5, 4. etasje''', åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager
  
  

Revisjonen fra 20. des. 2017 kl. 08:46

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.

Undervisningsrom: Data/IT-assistanse gis av IT-assistenter (PC-vakter).


Kontakt BRITA

  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 alle arbeidsdager)
  • Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
    • Besøksadresse: Nygårdsgaten 5, 4. etasje, åpningstid: 8-1545 alle arbeidsdager


Se også:

Brukerstøtte i undervisningsrom

Brukerstøtte for studenter