Forskjell mellom versjoner av «IT brukerstøtte»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
(For snever)
Linje 10: Linje 10:
 
=== Kontakt BRITA ===
 
=== Kontakt BRITA ===
 
*Registrer henvendelse: [https://bs.uib.no ''' bs.uib.no / Issue-tracker'''] (krever innlogging)
 
*Registrer henvendelse: [https://bs.uib.no ''' bs.uib.no / Issue-tracker'''] (krever innlogging)
*Telefon internt på UiB: '''84700'''
 
*Telefon fra utenfor UiB: ''' (+47) 55 58 47 00'''
 
  
*Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
+
* Ring oss '''(+47) 55 58 47 00''' (kl 8-1545 mandag-fredag)
**Besøksadresse: '''Nygårdsgaten 5, 4. etasje'''
 
  
 +
* Chat med oss på [https://britachat.app.uib.no/ britachat.app.uib.no] (kl 9-15 mandag-fredag)
  
Åpningstid: '''0800-1545 alle arbeidsdager'''
+
*Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
 +
**Besøksadresse: '''Nygårdsgaten 5, 4. etasje''', åpningstid: '''0800-1545 alle arbeidsdager'''
  
  

Revisjonen fra 20. des. 2017 kl. 08:45

Eksempel.jpg

BRITA er brukerstøttesenteret ved IT-avdelingen og kontaktpunkt for alle henvendelser om brukerstøtte for ansatte.

BRITA tar i mot spørsmål, melding om feil, henvendelser om installasjoner og andre brukerstøtte- eller driftsoppgaver.

Undervisningsrom: Data/IT-assistanse gis av IT-assistenter (PC-vakter).


Kontakt BRITA

  • Ring oss (+47) 55 58 47 00 (kl 8-1545 mandag-fredag)
  • Personlig fremmøte for brukerstøtte avtales på forhånd
    • Besøksadresse: Nygårdsgaten 5, 4. etasje, åpningstid: 0800-1545 alle arbeidsdager


Se også:

Brukerstøtte i undervisningsrom

Brukerstøtte for studenter