Brukarkonto for tilsette

Fra IThjelp
Sideversjon per 2. mar. 2010 kl. 21:33 av Mihho (diskusjon | bidrag) (Muligens ikke nødvendig å merke siden med autoritativ informasjon. Låses bør den dog)

Verifisert av IT-avd. Innholdet er verifisert korrekt av mgmjv ved IT-avd. 02.mars 2010.


Brukerkonto

Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB