Brukarkonto for tilsette: Forskjell mellom sideversjoner

Fra ithjelp
m (Intranett er vel lagt ned for lengst. Og alle har tilgang til www.uib.no uavhengig om en har UiB konto eller ikke. Foreslår å ta ut linjen.)
m (Med UiB brukerkonto kan du lage din egen "blogg" eller også kalt nettsted)
Linje 9: Linje 9:
* [[Utskriftstjenester|Utskriftstenester]].
* [[Utskriftstjenester|Utskriftstenester]].
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC  ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett på UiB|trådlaust]]).
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC  ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett på UiB|trådlaust]]).
* Moglegheit til å lage din egen Blogg: http://b.uib.no/sso
* Moglegheit til å legge ut [[Personlige vevsider for studenter og ansatte|personlege vevsider]].
* Moglegheit til å legge ut [[Personlige vevsider for studenter og ansatte|personlege vevsider]].



Sideversjonen fra 3. jul. 2017 kl. 13:04

Brukarkonto

Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto for tilgang til UiB sine IT-tenester. Brukarkontoen må opprettast i SEBRA, UiB sitt sentrale brukaradministrasjonssystem. I SEBRA kan ein også endre passord, søke om diverse tilgangar, m.m.

Brukarkonto ved UiB gir deg:

Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB

Brukarkonto for tilsette

IT-tjenester for gjester