Forskjell mellom versjoner av «Brukarkonto for tilsette»

m (endra ei lenke frå redirigering til direkte)
Linje 9: Linje 9:
 
* Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke [[e-post]] i nettlesaren din.
 
* Eiga e-postadresse med god lagringskapasitet og moglegheit til å bruke [[e-post]] i nettlesaren din.
 
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|tryggleikskopiering]].
 
* Eige lagringsområde på server med [[Lagring og backup|tryggleikskopiering]].
* [[Utskrift, kopiering og skanning|Utskriftstenester]].
+
* [[Utskriftstjenester|Utskriftstenester]].
 
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC  ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett på UiB|trådlaust]]).
 
* Oppkopling til Internet og UiB sitt nettverk frå eigen PC  ([[ADSL]] eller [[Trådløst datanett på UiB|trådlaust]]).
 
* Moglegheit til å legge ut [[Personlige vevsider for studenter og ansatte|personlege vevsider]].
 
* Moglegheit til å legge ut [[Personlige vevsider for studenter og ansatte|personlege vevsider]].

Revisjonen fra 2. nov. 2011 kl. 19:16


Brukarkonto

Alle tilsette ved UiB må ha ein brukarkonto for tilgang til UiB sine IT-tenester. Brukarkontoen må opprettast i SEBRA, UiB sitt sentrale brukaradministrasjonssystem. I SEBRA kan ein også endre passord, søke om diverse tilgangar, m.m.

Brukarkonto ved UiB gir deg:


Ny brukarkonto / tilgang

Oppretting av brukarkonto for tilsette eller andre med nær tilknyting til UiB er ein tretrinnsprosess i SEBRA (følg rettleiingane):

  1. Kontosøkar søker om tilgang (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Søknad).
  2. Lokal SEBRA-godkjennar får e-post om søknaden og kan godkjenne den.
  3. Kontosøkar opprettar kontoen (Opprett konto - Ansatt / Andre -> Opprett).

Søknad om tilgang til fellesområde eller intranettområde kan også gjerast etter same oppskrift eller via "Min Konto" -> Søknad.


Lenker

Detaljerte rutiner for SEBRA

IKT-reglementet for UiB

Brukarkonto for tilsette

IT-tjenester for gjester