Forskjell mellom versjoner av «ADSL»

Fra ithjelp
Hopp til: navigasjon, søk
m
(fiksa eit par lenker)
Linje 16: Linje 16:
  
 
Har du behov for å kontakte ADSL leverandøren, kan du ringe prioritert kundeservice tlf: '''38 79 79 00'''
 
Har du behov for å kontakte ADSL leverandøren, kan du ringe prioritert kundeservice tlf: '''38 79 79 00'''
eller e-postadresse:  hjemmekontor@broadnet.no                                                                                                                                                                                                                                                                                      
+
eller e-postadresse:  [mailto:hjemmekontor@broadnet.no hjemmekontor@broadnet.no]                                                                                                                                                                                                                                                                                   
  
 
=== Privat abonnement ===
 
=== Privat abonnement ===
Linje 22: Linje 22:
 
Ansatte og studenter som skal betale for abonnement privat, kan benytte seg av avtalen.
 
Ansatte og studenter som skal betale for abonnement privat, kan benytte seg av avtalen.
 
Informasjon om avtalen og hvordan man bestiller finnes på disse sidene:
 
Informasjon om avtalen og hvordan man bestiller finnes på disse sidene:
'''Broadnet''': http://www.broadnet.no/no/broadnet_privat/internett/
+
'''[http://www.broadnet.no/no/broadnet_privat/internett/ Broadnet]'''
  
  
 
== Brukerstøtte ==
 
== Brukerstøtte ==
  
Spørsmål vedrørende leveringstid og/eller tekniske problemer rettes til Broadnet: tlf: 07900 e-post: [hjemmekontor@broadnet.no]
+
Spørsmål vedrørende leveringstid og/eller tekniske problemer rettes til Broadnet: tlf: 07900 e-post: [mailto:hjemmekontor@broadnet.no hjemmekontor@broadnet.no]
  
 
IT-avdelingen yter IKKE brukerstøtte på tekniske problem relatert mot hjemmekontor avtalen.
 
IT-avdelingen yter IKKE brukerstøtte på tekniske problem relatert mot hjemmekontor avtalen.

Revisjonen fra 6. feb. 2013 kl. 15:46

Informasjon.gif Autoritativ informasjon! Denne siden inneholder informasjon som er autoritativ og vedlikeholdes av IT-avdelingen.

ADSL bredbånd for ansatte og studenter ved UiB

UiB har gjennom Uninett en rammeavtale for levering av ADSL for studenter og ansatte med Broadnett (tidligere Ventelo)

Se "PåHøyden" sin informasjonsartikkel med innkjøpssjef Ketil Skog ved UiB: Bredbåndsleverandør for UiB


Bestilling av ADSL-abonnement

Abonnement dekket av UiB

Ansatte som får dekket sitt abonnement via UiB skal bruke det elektrioniske Bestillingsskjema, via IT-avdelingen (logg på med ditt unix passord). Avtaleprisen for UiB er et standard abonnement med hastighet fra 6000/1000 Kbps til ADSl+2 med opptill 20000/1000 Kbps

Se også rutiner for elektroniske kommunikasjonstjenester i intranett

Har du behov for å kontakte ADSL leverandøren, kan du ringe prioritert kundeservice tlf: 38 79 79 00 eller e-postadresse: hjemmekontor@broadnet.no

Privat abonnement

Ansatte og studenter som skal betale for abonnement privat, kan benytte seg av avtalen. Informasjon om avtalen og hvordan man bestiller finnes på disse sidene: Broadnet


Brukerstøtte

Spørsmål vedrørende leveringstid og/eller tekniske problemer rettes til Broadnet: tlf: 07900 e-post: hjemmekontor@broadnet.no

IT-avdelingen yter IKKE brukerstøtte på tekniske problem relatert mot hjemmekontor avtalen.