Kategori:ITIL og Diskusjon:ITIL - kva er det og kvifor treng vi det?: Forskjell mellom sider

Fra IThjelp
(Forskjell mellom sider)
(lagt til avsnitt om ITAs bruk av ITIL)
 
(Ny side: Hva står "osb." for? Jeg skjønner det er det samme som "osv." men jeg klarer ikke å ekspandere "b"en til noe som gir mening for meg?)
 
Linje 1: Linje 1:
ITIL (''Information Technology Infrastructure Library'') er eit rammeverk for organisering av IT-tenester. Metoden er beskriven i fleire seriar med bøker, den nyaste (ITIL versjon 3) frå 2007. Metoden er opphaveleg utvikla innenfor offentleg forvaltning i Storbritannia. I dag er han i bruk i ulike private og offentlege verksemder over heile verda, og er ein av dei mest utbreidde "standardane" for organisering av IT-verksemder.
Hva står "osb." for?  Jeg skjønner det er det samme som "osv." men jeg klarer ikke å ekspandere "b"en til noe som gir mening for meg?
 
IT-avdelinga ved UiB har brukt ITIL som grunnlag for formalisering og beskriving av fleire arbeidsprosessar, m.a. hendingshandtering, endringshandtering, konfigurasjonsstyring og problemhandtering. ITIL-funksjonen "service desk" er grullag for IT-avdelinga sitt brukarstøttesenter BRITA, som opna våren 2004, på same tid som ITA innførte dei første ITIL-baserte arbeidsprosessane sine.

Siste sideversjon per 14. mai 2010 kl. 12:01

Hva står "osb." for? Jeg skjønner det er det samme som "osv." men jeg klarer ikke å ekspandere "b"en til noe som gir mening for meg?

Sider i kategorien «ITIL»

Under vises 2 av totalt 2 sider som befinner seg i denne kategorien.