Brukerstøtte: Forskjell mellom sideversjoner

Fra IThjelp
(skrev om litt og la til lenke for ny it-bruker for visning også på hovedsiden.)
Ingen redigeringsforklaring
(Én mellomliggende versjon av en annen bruker er ikke vist)
Linje 12: Linje 12:
<includeonly>
<includeonly>
*[https://bs.uib.no Registrer problem / spørsmål]
*[https://bs.uib.no Registrer problem / spørsmål]
<div class="lesmer">[[Brukerstøtte|les mer...]]</div></includeonly></onlyinclude>
<div class="lesmer">[[Brukerstøtte|>>Les mer]]</div></includeonly></onlyinclude>
 
* Kategori:Bruksanvisninger|Bruksanvisninger
* Kategori:Ofte_stilte_spørsmål|Ofte stilte spørsmål
*[[:Category:Brukerstøtte|Alle artikler om brukerstøtte]]


*[[:Kategori:Bruksanvisninger|Bruksanvisninger]]
*[[:Kategori:Ofte stilte spørsmål|Ofte stilte spørsmål]]
*[[:Category:Brukerstøtte|Alle sider om brukerstøtte]]





Sideversjonen fra 16. feb. 2010 kl. 11:41


Viktig melding.gif Trenger gjennomgang Denne artikkelen trenger muligens oppdateringer og/eller endringer.

IT-avdelingen tilbyr brukerstøtte for standardiserte IT-tjenester til studenter og ansatte, samt gjesteforelesere i undervisningsrom.

Hurtiglenker



Kontakt brukerstøtte

Vi prøver å legge til rette for at du som bruker kan løse mange problemer selv via selvhjelpstjenester og informasjon på vev.

Likevel vil man av og til trenge hjelp. Alle med brukerkonto kan registrere et problem/spørsmål. Ansatte kan ringe BRITA på (555) 84700. Studenter kan kontakte PC-vakter.